.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرایی نشدن زیرساختهای شهر الکترونیک در استان مازندران

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران با تاکید بر تقویت فرهنگ استفاده از اینترنت در بین شهروندان گفت: هنوز حداقلهای شهر الکترونیک در مناطق مختلف استان مازندران اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز مستقر در نمايشگاه، سیدیونس حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در ساری افزود: توسعه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک در شهرهای کشور نیز بسیار پایین و کمتر از حداقلها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت چشمگیر صنعت دیجیتال و سرعت رو به رشد شهرسازی در ایران استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات یک موضوع مهم و جدی است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران با اشاره به اینکه رشد جمعیت و افزایش مهاجرتهای بی مورد باید از طریق توسعه دانش فناوری اطلاعات در جامعه کم شود، بیان کرد: با توسعه شهر الکترونیک در شهرهای استان می توانیم از مهاجرت آحاد جامعه جلوگیری کنیم.

حسینی با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی و محوری در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شناساندن این فرهنگ در بین آحاد جامعه دارند، گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال در استان فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد مردم با دانش روز است.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.